Aktualitások

Elindult az 5. Országos Városmarketing Verseny

 

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Szegedi Tudományegyetem GTK Üzleti Tudományok Intézet, Debreceni Egyetem GTK Marketing, a Kaposvári Egyetem, Marketing és Menedzsment Intézet, és Kereskedelem Intézet, Széchenyi István Egyetem, GTK Marketing és Menedzsment Tanszék részvételével, az EMOK, Egyesület a Marketing Oktatásért Kutatásért lebonyolításában szervezi a versenyt.

 

Az ez évi téma: Smart City - Smart Marketing

 

Hogyan támogathatja a marketing, a digitális, online marketing az infó-kommunikációs technológiákra épülő városfejlesztést, konkrét projekteket, kommunikációt, imázs és márkaépítést, az okos várossá válást.

 

Megkerestük a városok polgármestereit, s már jönnek a hallgatói munkának terepet adó városok jelentkezései, melyet legkésőbb szeptember 15-ig kértük jelezni.

A partnervárosok számára számos előnyt, szakmai szolgáltatást kínálunk:

-      amellett, hogy egy vagy több hallgatói csoport készít tanári támogatással tanulmányt a digitális, online marketing eszközeinek alkalmazási lehetőségeiről (a ma már klasszikus honlap-megjelenési technikáktól, tartalom-marketingen, közösségi médián, a re-marketingen át, a legújabb netes, mobil applikációs megoldásokig) melyek a városfejlesztést, a konkrét projekteket, a külső- és belső célcsoportok felé irányuló városkommunikációt, imázs és márkaépítést, az okos várossá válást tudják támogatni.

-      a Századvég Gazdaságkutató Zrt. és a Smart Solution Klaszter jóvoltából egy különdíj keretében a hallgatók a rövidtávon realizálható ötletek konkrét megvalósíthatóságát is megtervezhetik Önöknek,

-      az Observer Médiafigyelő cég adatbázis-használat felajánlásával a hallgatók térítésmentes média-elemzést készíthetnek a városról,

-      a város két főt térítésmentesen delegálhat a november végi Smart Marketing a Smart Cityk-ben országos konferenciára, ahol saját tapasztalatairól, eredményeiről is előadhat,

-      a partnerváros megkapja a smart city – smart marketing témában készülő kutatások eredményeit,

-      a Kompan dán játszószer-gyártó cég hazai képviselete egy játszótéri játékot, egy rúgós hintakakast ajánlott fel egy – a csatlakozottak közül – kiválasztott városnak, melyet igény esetén telepít is.

A város partnersége segítség számunkra a versenyben, s egyben egy előnyös, megtérülő, érdekes szakmai befektetés a város számára.

Kérésünk volt, hogy a feladatkiadáshoz csatlakozó városok – ezúttal is - százezer forinttal segítsék a verseny lebonyolítását.

Több mint másfél milliós díjazás várja majd a hallgatókat, szeptember 29-ig jelentkezhetnek.